Bokstaven E

Mina sidor med ord på E är klara. Jag valde orden eld, energi, ensamhet och Eskilstuna. Jag är jättenöjd med fotografiet på ljuset och med att kartan matchade så himla bra i färg helt av sig självt! Slumpen är bra härlig ibland... :-) Däremot är batterifotot urtrist och fult, men jag bestämde mig för att inte haka upp mig på det.

E sid1

E sid2

Den gröna cardstocken och de mönstrade papprena (Scenic Route) kommer som vanligt från Minneskatten! :-)

Idag har vi vart på banken och fixat med handpenningen på huset. Det är fortfarande extremt overkligt, men känns väldigt bra. Vi hinner ju i alla fall vänja oss vid tanken mer och mer eftersom det är ett tag tills det är dags för själva flytten. Imorgon kommer det hit en mäklare för att värdera lägenheten. Det känns lite oöverstigligt med allt vi behöver röja undan och hitta plats för (slänga?) inför fotografering och visningar... men på något sätt ska det väl gå.

Jag gjorde en LO om röran här hemma en gång... Hm, jag gör ett nytt inlägg bara för att hålla mig till mina kategorier (som just nu känns lite onödiga och krångliga, men så får det bli). =)


Kommentarer
Postat av: ÅsaF

Mycket snyggt!!! Ljusfotot älskar jag! :-)

Postat av: Mysmasken

Gud så duktig du är med ditt A-Ö!
Jag har bara kommit till B *blush*

Supersnyggt och kul att läsa :)

2006-12-04 @ 19:59:00
URL: http://www.mysmasken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback