De sista julkorten?

Det här kortet gjorde jag till SWE Scrapbook. Stämpeln som är designad av Åsa/Badanka finns hos Kortmakaren. De fina hjärt-bradsen har jag fått av Linda och textstämpeln är en favorit (som ni kanske märkt) från Magnolia.

badankajul


Det här julkortet kommer inte riktigt till sin rätt på fotografiet. Det är nästan det jag är mest nöjd med av alla jag gjort. I all sin enkelhet...

svart jul

Ett till superenkelt. Det fina snögubbepappret är från Basic Grey.
snögubbar

Nu slipper ni se fler kort tror jag! :-)

Jag försöke posta en hel hög julkort idag men det var proppfullt i den enda röda lådan jag hittade. Morr och mutter. Gick in på "posten" (= ICA) och där kunde man inte lämna in dem för ingen hämtade post hos dem idag... Stor suck! La dem till sist i den gula lådan, som inte töms förrän imorgon. Inte vet jag vad som händer men egentligen är det väl strunt samma om folk får sina kort först efter jul. =)

Nu har jag just putsat ett stort fönster. Vi ska ju fotografera lägenheten på onsdag, inför försäljningen (det har jag väl kanske nämn förut *ler*) och det är lite halv panik. Det känns som om det mesta är sånt som vi ändå måste göra i sista stund. Och det kommer vi ju inte hinna... Men på något sätt ska väl eländet bli sålt. Det är ju en fin lägenhet och det sägs vara en väldig brist på centrala 3:or med hiss, så kanske spelar det inte någon roll att den inte blir perfekt stylad... Jag vet inte om målgruppen (framför allt människor som är dubbelt så gamla som vi själva) är den som är mest känslig för homestyling-trenden heller?


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Återigen säger jag WOW! Är enormt imponerad av att du orkat torka apelsiner, det blir sååå fint på korten ju!

Ta det lugnt med stylingen! Jag tror att man tjänar mest på att göra lite lagom mycket på nåt sätt. Men städa måste man ju *suck* Det värsta för oss var att få undan alla grejer, under visninarna var bilen heeelt fullproppad kan jag säga :-)

Postat av: Anna

Åhh vad fint kortet är med apelsinskivan! Det är nog som du skriver det finaste.

Vi fick vår lägenhet såld utan styling, fast då fanns det inte någon homestyling hihihih

Kramen Anna

2006-12-16 @ 20:03:26
URL: http://annastenman.blogg.se
Postat av: Lindzi

Kul att du använder smågodiset Anna! Superfina kort. Stajla lugnt!

2006-12-16 @ 20:30:50
URL: http://lindzi.blogg.se
Postat av: Annika E

Men så fina kort! Apelsinkortet var ju suuuper! Så läckert! Hoppas ni får riktigt mycket för lägenheten! Kramis!

2006-12-17 @ 20:39:37
URL: http://www.mammelooni.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback