Det blev till sist tändsticksaskar

Jag har tänkt så det knakat för att komma på någon bra present till personalen på Linus dagis. Bara något litet för att visa att vi är tacksamma för jobbet de gör. Till sist blev det ett par ljus ihopbundna med ett juligt band och en scrappad tändsticksask. Tusen tack för inspirationen till ljusen Lindzi!

tändsticksaskar

Ljusen på de två yttersta askarna glänser medan det  i mitten inte gör det. Jag testade min "matte accents" för första gången, dvs som "glossy accents" fast matt och den passade jättebra till stearinlook. :-) Men det funkade ju bra med glossyvarianten också.

Papprena jag använt kommer från My mind's eye och deras Bohemia Merry-kollektion. Jag köpte hela setet och då följde det med ett försättsblad där papprena som ingår var avbildade och DE små bitarna funkade utmärkt att använda här till askarna. Kände mig väldigt fiffig... =)

Annars är idag dagen då jag skulle scrappa järnet - efter all städning inför fotograferingen och före det sista julrycket. Det går sådär kan jag ju avslöja... dels för att alla scrapsaker är i en extrem röra och ihopträngda i ett ännu mindre hörn än vanligt pga fotograferingen och dels för att jag är rätt tröööög när det nu var ett tag sedan jag scrappade på allvar. *suck* Men jag hoppas att jag kan hitta lite scraptid under julledigheten så att abstinensen inte behöver bli alltför stor.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Vad fina de blev, en jättebra present tillsammans med ljus ju!!

Postat av: Monica

Vilka finfina askar! För första gången i hela mitt mammaliv har jag inte fixat julisar till barnens skolpersonal!!! Jo, Gustavs fröken fick ett par värmeljuslyktor, men Elinas och Saras personal fick ingenting... Usch, jag känner mig lite rutten då jag ser dina fina askar.

2006-12-21 @ 15:36:57
URL: http://monnah.blogsome.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback