Mer julkort...

Äntligen fungerar bloggen igen! Jag har gjort fler julkort och är faktiskt nääästan klar. Sen ska de ju bara skrivas och adresseras osv... =)

Först ett jätteenkelt kort som jag gillar just för att det är så enkelt. Motivstämpel från Kortmakaren och text från Magnolia.

jul5

Ett till i liknande stil...
jul8


Lite snöbollskastning från Magnolia. Mösspapper från KI Memories.

jul9

Till sist ett som går i samma stil... De är inte lika allihopa, men inte helt olika heller.

jul9a

Vi har just kommit hem från Alvas 6-månaderskontroll och allt såg bra ut. Nu är det snart dags för spännande handboll på tv och så lääängtar jag efter en kopp kaffe.

Igår såg vi ju såklart på världens gulligaste luciaframträdande. :-) Mina fotografier blev rätt kassa, men strunt i det. Upplevelsen var huvudsaken.

Kommentarer
Postat av: Mysmasken

Kul, hoppas på en Linus-LO iallafall :)
Jättefin Avatar du har fått på Scrappiz!

Postat av: ÅsaF

Jättejättefina kort igen Anna!! Snöbollskastningen gillar jag särskilt - så läckert med de röda detaljerna som bryter av! Skönt att du snart är klar!

2006-12-14 @ 18:23:28
URL: http://asaf.blogg.se
Postat av: Annika E

Så fina kort! Det där pappret med mössor är ju helkul! Ha det gott och sköt om dig! Kramis!

2006-12-15 @ 00:59:02
URL: http://www.mammelooni.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback