Röjer och städar och slänger...

Japp, här är det storröjning på gång. Varför har vi inte gjort det här tidigare? Det är verkligen sant att det är bra att flytta ibland... HIMMEL vad mycket skräp vi samlat på oss! Vi är lååångt ifrån klara (en dryg vecka tills det är dags att fotografera lägenheten inför försäljningen och tack och lov inte visning än på någon månad) men har i alla fall fått iväg en hel del skräp, bland annat flera säckar med kläder som inte sett dagsljus på evigheter... Jag städade just ett skåp i badrummet och slängde bland annat parfymen jag använde i högstadiet och en bodylotion som jag bestämt minns var ljusgrön en gång i tiden och som nu var oroväckande gul... Det är ju gräsligt. Hur gör man för att det inte ska bli så här igen? Jaja, varje liten pryl som slängs känns ju som en stor lättnad. Jag hoppas bara att vi hinner så mycket att det känns någorlunda bra när det är fotograferingsdags.

Jag hoppas att ni har en bra andra advent allihopa! Här är det mer fokus på skräp än på mys... =)

Kommentarer
Postat av: emelie

så härligt att få röjt ordentligt. det skulle behövas här också, speceillt kläderna. av någon anledning tror man att man någon gång kommer att anävnda det igen fast det har legat i evihgeter. lyckat till med försäljningen.

Postat av: Karin B

Skönt att få röja lite! Det är verkligen härligt när man ser resultat!

2006-12-10 @ 18:13:25
URL: http://blogg.brandin.info
Postat av: Lindzi

Det är befriande att slänga!! Lycka till!

2006-12-10 @ 20:56:16
URL: http://lindzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback