Superenkelt julkort

Det tar ju sin lilla tid att pyssla ihop julkort och här gjorde jag en verkligen snabbvariant till SWE Scrapbook, där jag utnyttjar ett mönstrat papper från Junkitz. Extremt mycket snabbare än att själv stämpla och måla ett motiv... :-) Jag har inte vågat räkna efter hur många julkort jag har klara än, men det är väl dags att göra det snart för att se hur illa jag ligger till... =)

snögubbar

Tusen tack igen till Lindzi för de fina grejorna jag fick i brevlådan för ett tag sedan - en snöflingebrad kom till användning här!

Kommentarer
Postat av: ÅsaF

Superfint!! Och smart! ;-)

Postat av: Ulrika

Jättefint!

Håller fullständigt med, varför stämpla när det finns så mycket fina papper ;-)

2006-12-08 @ 14:44:31
URL: http://ulrikaulrika.blogg.se/
Postat av: Lindzi

Så fint och gammeldags kort! Kul att du använder småsakerna jag skickade!!

2006-12-08 @ 21:00:05
URL: http://lindzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback