Är det månne dags att dammsuga...

...när Linus 3 år säger att han ska gå och leka med Skopis och dammet och det visar sig att han faktiskt skyfflar dammtussar fram och tillbaka med grävskopan Skopis? =)

Just som jag trodde att jag skulle få ångra att jag rekommenderade IdeaBooks4U så damp 52 Scrapbooking challenges till sist ned i brevlådan idag. Det tog bara 2 dagar mer än förra gången jag beställde, så det var ju ingen fara på taket, men är man expert på att oroa sig så är man... och ett helt annat global priority-kuvert från andra sidan Atlanten verkar vara totalt försvunnet, så jag är väl lite extra misstänksam just nu. Som tur var så var det inget vansinnigt värdefullt i den beställningen men det är ju fortfarande tråkigt. Det har gått en månad och brukar ta ca 1 vecka, men jag hoppas väl att mina scrapsaker bara är ute på en extra sightseeing-tur i någon annan värdsdel eller så, och till sist kommer att dyka upp. ;-)

Boken har jag knappt hunnit bläddra i, så vad jag tycker om den återkommer jag till...




Kommentarer
Postat av: Lindzi

Hihi! Roligt! med dammet! Jag säger som Shakespeare:
"Tomorrow is a busy day!"
Nu blir jag nyfiken på vilka dies det blev! ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback