Scrappingsug....

Jag har skrivit det förut - scrapping är hysteriskt beroendeframkallande - och det behöver inte gå många dagar utan för att det ska börja kännas lite jobbigt...! Idag fick jag dessutom både Designing with type och A designer's eye for scrapbooking with patterned paper i brevlådan så inspiration finns det gott om. :-) Jag köpte båda från IdeaBooks4U och det funkade jättebra. 10 dollar i frakt/st (jag gjorde 2 separata beställningar) och de kom fram på en vecka. De skickades i Global priority-kuvert så man tar väl en liten risk att det blir skador, men båda böckerna klarade sig bra den här gången och vill man vara helt säker kan man välja ett dyrare fraktalternativ. De var snabba på att svara på mailfrågor också. Japp, rekommenderas alltså för den som vill shoppa böcker... ;-)

Vi får se när det blir något scrappat... jag har i alla fall fotat en del gulliga Linusbilder de senaste dagarna, bland annat på lekplatsen igår (se nedan). Jag måste fixa en Alva-fotosession också, hon växer ju så fort att det är läskigt! För att inte tala om att vi måste fota hela familjen, så det kan bli en bild i tidningen någon gång. 

buskille

 

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Wow vilket foto!! Ser fram emot att få det scrappat :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback