I brist på nyproduktion...

får jag väl berika bloggen med några gamla saker. Jag har fortfarande feber och mår pyton. Har varit till vårdcentralen och när de tittat närmare på mitt blod skulle de ringa och berätta om det är någon poäng med antibiotika eller inte. Läkaren sa till mig att jag måste vara försiktig med Alva så att inte hon blir smittad. Himmel... Hur lätt är det när jag ammar henne jämt och ständigt? Vi är ju oundvikligen rätt nära varandra dygnet runt, så nu oroar jag mig över henne... men det är väl bara att hoppas på det bästa och än så länge verkar hon frisk.

Apropå oro, den här LOn gjorde jag under sjukhusvistelsen i våras: 

I brist på nyproduktion...

Det är förstås samma bruna färg på hela bakgrunden egentligen och texten är nog svår att läsa eftersom det blev lite suddigt:

Jag har varit en hönsig mamma från första början och sedan vi förlorade Hugo har det varit ännu svårare att hålla alla rädslor borta. Men jag vet att man måste släppa taget. Du måste få gå din egen väg. Du kommer att åka på skolresor och läger. Du kommer att bli skjutsad av kompisars föräldrar och du kommer att gå till skolan på egen hand... och jag kommer att få kämpa hårt för varje litet steg jag släpper dig. Livrädd att inte få dig åter. mamma 060514

Den här kom också till på sjukhuset. Jag var starkt inspirerad av en LO i "A designer's eye for scrapbooking" av Ali Edwards.

Ta det lugnt

...och till sist en Alva-LO, som förstås är gjord sedan vi kom hem. ;-)  

Evig

Hm... ser ni som jag att det är en färg som går igen i alla 3? Det var ju lite komiskt. Det är väl kanske en lagom praktisk och neutral färg?  Det blev nästan lite mycket på en gång med de här 3 brevid varandra!

Kommentarer
Postat av: Bettan

Villka fina LO:s du gjort!!
Kul att du också blev med Blog.
Tror inte att det är så farligt med att du ammar lilla Alva du skall nog vara mer försiktig och inte pussa så mycket på munnen kanske.Hoppas att du blir frisk snart.
KRAM

Postat av: Ulrika

Himmel vilken fin text du skrivit på "släppa taget". Den gör ju hela layouten, tack för att du delar med dig Anna! Det blåa bandet blev klockrent!

2006-06-29 @ 16:14:10
URL: http://ulrikaulrika.blogg.se
Postat av: Cami

Hej Anna!
Kul att du också blivit med blogg! Själv har jag ännu inte riktigt fattat att man skall ha en;)

Dina LOn är rakt igenom ljuvliga! Älskar dem för deras snygga design och framför allt för känslorna i dem.

Ha det bra!
Kram, Cami

2006-06-29 @ 20:18:13
Postat av: Zara

Jag älskar din "Släppa taget"!
Kram

2006-06-29 @ 21:59:42
URL: http://zaras.blogsome.com/
Postat av: Angela

Åhh vilka fina layouter. :) Så kul se andras bloggar.

Kram Angela

2006-06-30 @ 00:43:44
URL: http://silverkallan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback