Måste ju få jubla lite...

...över att min layout "Lämna spår" är med i det nya numret av den svenska scraptidningen Scrapbooking m m.... :-) Jag har inte hunnit bläddra i tidningen mer än fram till just den sidan, för att se hur den såg ut i tryck. Snacka om ego... =) Här i bloggen dröjer det ännu ett par månader innan jag kan visa den men den innehåller i alla fall ett foto på ett fotavtryck som Linus gjorde i snön i vintras och som legat länge innan rätt tillfälle kom att scrappa det.

I övrigt är vi inte helt friska här hemma. Usch vad det är trist med novemberförkylningar!!! :-( Och vad det vore UNDERBART med en hel natts sömn som omväxling... man förstod inte hur mycket man borde uppskatta det på den tiden då det var vardagsmat att sova i lugn och ro... ;-) Den här natten var helt sjuk. Alva sov mellan 19.20 och 20.00 och sen somnade hon inte förrän 23.45 trots att hon och jag låg i sängen från 21 med ett litet avbrott vid halv tio-tio. Precis exakt när Alva till sist somnade så vaknade Linus och kom in i vårt rum. Johan följde då med honom till hans säng och stannade där (för annars kommer han bara igen och igen). Tre kvart senare, dvs halv ett, vaknade Linus för då hade blöjan läckt kiss och dessutom så skrek han halvsovande som han var att han hade jättejätteont i örat. Vi somnade till sist på riktigt vid 2 ungefär och så blev det morgon kl 6. Linus verkar i alla fall inte ha ont i örat idag, så jag hoppas innerligt att det var något tillfälligt eller till och med mest en dröm och att det inte upprepar sig i natt och är en öroninflammation på riktigt. Det är lite svårt att veta vad av allt som kommer ur Ls mun som är sant och vad som inte är det...  Jag har jätteont i halsen men är inte alldeles toktrött. Om natten som kommer liknar den som var så lär jag dock vara det imorgon...

Nog med gnäll! De är väldigt gulliga också de små barnen, som tur är... :-)

Förresten - lite mer gnäll. Det är något knas med vårt internet. Vissa sidor funkar utmärkt och andra (till exempel min yahoo-mail) kommer jag inte alls åt. Så om någon försöker maila mig och inte får svar så är det för att jag inte kommer in... :-( Vet inte vad jag ska hitta på för att få det att funka igen. Vet inte ens om jag kan göra något eller om det bara är att vänta.

NU ska jag sluta gnälla, det här var ju egentligen tänkt som ett jublande inlägg... =)

Kommentarer
Postat av: Karin B

Hoppas ni får sova bättre i natt! Vet hur det är att inte få sova!
Såg din fina sida i scrapbooking mm. Grattis!

Postat av: Ulrika

Klart du ska jubla, det är ju jättekul att du vann i stora tävlingen! Stooort grattis igen :-)

Hoppas denna natt blir bättre!

2006-11-24 @ 19:20:04
URL: http://ulrikaulrika.blogg.se/
Postat av: Lilo

Att ha småbarn måste vara en prövning i livet helt klart! Klarar man det klarar man det mesta. ;) Din layout är jättefin!!! =)

2006-11-25 @ 20:19:53
URL: http://liloscrap.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Stort grattis till publiceringen i tidningen! Superfin layout du har gjort!

2006-11-25 @ 21:05:58
URL: http://ellisonscrap.blogspot.com
Postat av: Lindzi

Grattis Anna!! Jag längtar tills jag också får tidningen!

2006-11-25 @ 23:35:20
URL: http://lindzi.blogg.se
Postat av: Monica

Grattis till tävlingsvinsten Anna! Störtskön LO... Och det där med att bläddra fram förstår jag fullt ut. Kände precis likadant! :-) För att inte tala om stackars Klaus som stånkade över att han nödvändigtvis skulle vara med på fotona. Men jag har nog sett att han tjuvkikat i tidningen han också!

2006-11-26 @ 01:11:44
URL: http://monnah.blogsome.com/
Postat av: Mikaela

Såg din snygga layout i tidningen. Fattar precis hur ego du blev, jag var likadan förra numret. Men ibland får man vara så!

2006-11-26 @ 08:08:41
URL: http://mikaelarudhner.blogspot.com/
Postat av: Annika E

Din "Lämna spår"-LO är helt underbar!! Kramis!

2006-11-26 @ 22:28:54
URL: http://www.mammelooni.blogspot.com
Postat av: Therese

Underbar layout, såg den i tidningen.
Kramar

Postat av: ÅsaF

Gillar verkligen din layout Anna!! Blev så glad när jag såg att du va med i tidningen!! Hoppas det blir fler gånger! ;-)

2006-11-30 @ 15:29:25
URL: http://asaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback