Ritat en skiss...

Jag blev tillfrågad om jag ville rita en skiss till SWE Scrapbook och det var jag ju tvungen att prova även om det kändes lite läskigt... Faktum är att jag aldrig någonsin ritat en skiss tidigare och jag gör inte alls så när jag scrappar annars (men jag vet ju att en del andra alltid skissar först) utan då chansar jag mest hej vilt och så blir det vad det blir... =) Om jag inte utgår från någon annans skiss förstås, men det är inte så jätteofta. Men det var KUL att rita skiss och kanske skulle jag ta och prova det oftare? Det gäller bara att inte bli för låst av skissen sen, utan att våga avvika och följa impulserna som dyker upp.

Så här blev skissen:
skiss2

och det var ju hur roligt som helst att få se tolkningarna som de andra tjejerna gjort till bloggen!

Min egen version blev så här:

ståbräda

Papper från KI Memories (de gröna) och basic grey. Den runda journalingstämpeln är från autumn leaves *gillar* och fotohörnen och de orange ringarna är QK. Den lilla rubriken är bokstavsstickers från MM och det var Ulrikaulrika som gjorde en sån fin LO och inspirerade mig att plocka fram dem ur gömmorna..

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Älskar din LO med härliga bilder på stolt Linus :-)

Postat av: ÅsaF

Inspirerande skiss du har gjort! Och jättefin LO!! Gillar färgmatchningen!

2006-11-13 @ 14:22:28
URL: http://asaf.blogg.se
Postat av: Monica

Den här är bara så snygg och jag gillar verkligen din LO, speciellt den lite ojämna texten. Fram för mer Anna! :-)

2006-11-13 @ 21:44:15
URL: http://monnah.blogsome.com/
Postat av: Moniå

Jättehärlig skiss! En måste jag absolut prova! Jättefin Lo med roligt tema har du också gjort:-)

2006-11-14 @ 13:05:24
Postat av: Marie

skissen är jättefin och din layout är super! så perfekta färger till fotona!

2006-11-15 @ 19:06:27
URL: http://www.mariesgalleri.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback