Tack

Tusen tack för alla snälla ord om min layout i tidningen! :-) Och grattis från mig till alla andra som fått sina fina skapelser publicerade. Det blir ju verkligen något speciellt att se en egen LO i tryck!

Vi var bortresta över helgen och mer eller mindre förkylda är vi allihopa. Igår kväll var vi supertrötta och då passade det ju utmärkt att Linus aldrig ville somna eftersom det inte gick att hålla honom vaken i bilen på vägen hem och att Alva bestämde sig för att vakna och skrika tokmycket flera gånger, fram till klockan ett ungefär. En stund kände jag mig rätt övertygad om att hon hade ont i öronen, för hon betedde sig precis som Linus gjorde när han hade öroninflammation... men sen har hon sovit rätt lugnt resten av natten så jag vet inte vad det var... Hoppas på bättre nätter framöver, för man blir lite knäpp när man blir väckt efter 10 minuters sömn gång på gång... Natten mellan lördag och söndag, när vi var bortresta, var en riktigt bra natt. Då ammade jag Alva när vi somnade vid 22 och straxt innan jag gick upp vid 7 och däremellan "bara" tre gånger... och det var alltså en riktigt bra natt. Jag längtar verkligen efter en hel natts obruten sömn, men det känns som om det ligger låååångt fram i tiden.

Ja, det hade ju ingenting med scrapping att göra. :-) Jag kom som tur är på att jag inte har visat den här LOn som jag gjorde förra veckan. De är ju inte bara besvärliga barnen, även om jag klagar hejdlöst mycket...  utan tack och lov väldigt underbara också!

Alvaopappa

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Vilka urmysiga foton och fantastiskt fin LO!

Postat av: Lindzi

Vilken vacker Anna-LO! Verkligen DU! Kram!

2006-11-27 @ 20:19:14
URL: http://lindzi.blogg.se
Postat av: Annika E

Åh, vilka underbara foton på den LOn! Sååå ljuvligt söta! Hoppas du får sova ordentligt snart! Kramis!

2006-11-29 @ 10:24:05
URL: http://www.mammelooni.blogspot.com
Postat av: sannaf

Vilken underbar layout!
Så fina foton och helt ljuvlig layout!
LOVE it!

2006-11-29 @ 20:56:27
URL: http://sannaf.blogspot.som

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback