Ett försenat cybercropsbidrag och äntligen är tidningen här!

Det här kortet skulle varit till en av tävlingarna under helgens cybercrop. Man skulle använda minst 3 stämplar (flickan, snöflingorna och bladen vid skylten), men kortet blev inte klart i tid.

god jul-skylt

Annars är dagens glädjeämne den numera inte alls lika försvunna tidningen! Den trillade nämligen in i min brevlåda idag - till sist! Jag har bara hunnit bläddra som hastigast, men måste säga att jag struntar i att det finns saker att förbättra, som särskrivningar och att laytouten inte är så konsekvent, det är ändå hur kul som helst med en svensk scraptidning! Första numret är ändå sååå mycket bättre än vad jag var rädd för (det hade varit så tråkigt med något riktigt uselt) och tidningen är ju verkligen fullproppad med inspiration. Tack till alla som gjort den och det ska bli jättespännande att se de kommande numren! :-)

Kommentarer
Postat av: emelie

jättefint kort och kul att höra att tidningen äntligen har kommit fram till dig också!

Postat av: Sanna - liljan_

Åhh så härligt kort!!!
Tidningen hittade hit också idag, skoj! Ska bli roligt att läsa i den sen!
kram till dig!

2006-10-31 @ 14:07:43
URL: http://sannagregersdotter.blogg.se
Postat av: ÅsaF

Kanonfint kort!! Gillar hur du stämplat snöflingorna, så levande!
Även till mig hittade tidningen idag så nu är jag scrapsugen igen!! :-) Kramen Åsa

2006-10-31 @ 16:11:04
URL: http://asaf.blogg.se
Postat av: Mysmasken

Varför har du fått reklam i din blogg? Så har det väl inte varit förut?
Är det efter ett visst antal inlägg?
Superfint kort iallafall! Fick mina hÄnglar idag :D YAY!

2006-11-01 @ 01:53:32
URL: http://www.mysmasken.se
Postat av: Therese

Ett underbart kort. Måste fråga vilken blå färg du använt? Den är underbart vinterblå:)
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback