Hoho... tidningen, var är du?

Japp, det är dags att ta på sig deckarmössan och att leta fram förstoringsglaset, för här behöver "Mysteriet med de försvunna scraptidningarna" lösas! De första lyckliga människorna fick sina tidningar redan i torsdags och det har sagts att alla prenumeranters tidningar lämnades hos posten redan i onsdags. Ändå gapar min och flera andras brevlådor fortfarande tomma.... Det känns obeskrivligt tråkigt att inte få ta del av det som hela scrapsverige väntat på så länge... :-( *snyft*

Jag har mailat tidningen, så får vi väl se vad som händer... Det är attans att det inte finns något "Presstop" här i Strängnäs, för annars hade jag rusat och köpt mig ett ex redan innan helgen vill jag lova...

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hej!!
Ville bara säga att jag känner med dig. Har själv inte heller fått tidningen. Har mailat dem o även pratat med posten som inte vet vad som har hänt. Nått mystiskt är det ju och det känns rätt så "surt". Ville även passa på o säga att jag gillar att gå in o läsa/titta på din blogg. Du är så duktig och inspirerande. Ha det bra mvh Mikaela

2006-10-30 @ 12:31:36
Postat av: ÅsaF

En till ledsen utan tidning här... :-( Hoppas verkligen vi får dem snaaaart!

Postat av: Anna

Hallå i saknaden
Jag fick inte heller tidningen i fredags - men var övertygad om att den skulle komma idag, måndag.
Tji fick jag!
Kanske kommer den imorgon...

2006-10-30 @ 16:37:09
URL: http://www.familjenivarsson.se
Postat av: Lilo

VAR är tidningarna som är försvunna??? Jag har en teori om postgubbar som sitter och läser dem... men kan det vara så? Och när har de i så fall bläddrat klart? Hoppas era tidningar kommer IDAG!

2006-10-31 @ 10:58:13
URL: http://liloscrap.blogspot.com
Postat av: Ulrika

Håller tummarna för att du får den idag!!

2006-10-31 @ 11:17:04
URL: http://ulrikaulrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback