Jag fick testa rub ons...

SWE Scrapbook blev sponsrade med rub ons till QK-figurer och jag och några till fick vara med och testa dem. De var väldigt lättgnuggade och lite skojiga. Jag gjorde dels en lite flippad LO där det är röda rub ons på två av blommorna (och den tredje ritade jag prickar på själv). Sen lekte jag vidare över resten av layouten också...

sova

Och så blev det ett kort till en ettåring, där det slank med ett par silvriga paisley rub ons. Jag vet inte om jag gillar silver och guldvarianterna av gnuggisarna bäst direkt, men det var en ganska matt silverfärg och med lite chalk så blev det inte så framträdande, samtidigt som det ändå gjorde QK-figurerna lite skojigare.
grattis nils

Den ursöta dinostämpeln kommer från pysselmyran.


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Ja, jag spammar din blogg lite idag :-)

De är jättefina! Kortet på Alva är ju bara helt ljuvligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback