Dagisfoton...

Uppdraget att scrappa dagisfoton var ju alldeles perfekt, för nog har jag tänkt göra något med dem men som så mycket annat så har det inte blivit av. Nu har jag påbörjat ett album i 8x8 där jag har tänkt att göra ett uppslag per år om Linus dagis och skola. Det första uppslaget handlar om Linus första dagisavdelning Smultronet och fotot är ganska precis ett år gammalt nu. Jag har gjort en mall med rubriker i Word och så fyllde jag i själva journalingen för hand (det är inte riktigt klart, som man kan se). Jag tänkte utgå från samma mall kommande år också, men modifierar den troligen efter behov.

smultronet

Kommentarer
Postat av: Emma

Jättesött!! Vad roligt det kommer att vara för honom att titta i albumet sen när han blir äldre =)

Postat av: ÅsaF

Jättefin Anna!! Och så smart med journaling-mallen...!

2006-09-20 @ 19:59:24
URL: http://asaf.blogg.se
Postat av: Ulrika

Toppenidé med ett sådant album och vilken fin dubbel du gjort! Jag har efter att ha läst Cathys bok precis beställt ett 6*6-album till samma sak :-) Vad har du med för "rubriker" på mallen? *kisar men ser inte*

2006-09-20 @ 21:15:16
URL: http://ulrikaulrika.blogg.se/
Postat av: AnnaB

Tack! :-) Precis, det är ju såklart Cathy Z som inspirerat mig till det här. Mina "rubriker" blev Här gick jag (och där har jag skrivit mellan vilka datum), Första tiden, Fröknar, Kompisar, Aktiviteter och Annat. Rätt så enkelt, men den allra viktigaste informationen kommer i alla fall med.

2006-09-21 @ 07:13:09
Postat av: Mikaela

Vilken smart idé, den snor jag nog, tycker det är så svårt att hitta på nåt med alla dagiskort.

2006-09-21 @ 10:37:13
URL: http://mikaelarudhner.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback