Upp och ned...

Idag har jag plockat bort en fästing från mig själv... urk och usch och blä... och sen haft lönesamtal... vilket vore roligare om jag inte hade avslutat dåligt och sen varit sjukskriven, sjukskriven, sjukskriven och föräldraledig i en hel evinnerlighet... och så har jag lite allmän livsångest idag och fick inte alls så mycket scrap gjort som jag tänkt mig, trots att Alva har världens sovardag... känner mig lite ledsen och undrar om vi verkligen ska bo i hus och i så fall var det ska ligga och hur det ska se ut och vad det ska kosta osv...

Så gissa om dagen blev väldigt mycket roligare när jag var på Ica och postade ett paket och det visade sig att min stora uuuunderbara vinst från Scrapperiet låg där och väntade på mig trots att jag inte hunnit få någon avi idag! Hurra hurra! (Och tack till kassörskan som kände igen mig/mitt namn så att hon kunde ge mig paketet trots att jag inte ens visste att det fanns där... :-)

vinst

Det syns inte på den här bilden hur mycket fina saker jag egentligen fick för jag hade lite bråttom när jag fotade, men jag kan bara säga TUSEN TACK till Annika och hennes DT.  =)

Och så måste jag säga massor med tack till er som kommenterat så snällt om mina DT-layouter nedan! Det var allt liiiiite läskigt att premiärdesigna... =) Fast fantastiskt skoj också, så klart!


Kommentarer
Postat av: emelie

vilket paket du hade fått!

Postat av: Anna

Vilket underbar paket du fick.

Kramen Anna

2006-09-29 @ 17:49:25
URL: http://annastenman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback