Ännu mer scrap...!

Både gammalt och nytt... :-)

Den här gjorde jag klar alldeles nyss. Skratt- och busbilder på Alva och Linus. Mycket blixt och skarpa skuggor, men strunt samma. Bilderna är mysiga och glada i alla fall.

image313
Papper från Bazzill och Scenic Route *gillar*. Journalingstämpel från Autumn Leaves. Jag stämplade, klippte ut och chalkade kanterna.

Den här gjorde jag för ett tag sedan och den består ju mest av det stora fotot... :-) Formatet på layouten är liggande letter.
image314
Kvisten och stygnen är rub ons från American Crafts. A:et är en thicker, också från AC. Hörnen har jag ritat upp och klippt ut själv, pappret är från Autumn Leaves.

Den här layouten gjorde jag för ännu längre sedan. Fotot är på ett av Alvas allra första leenden.
image315
Papper från bazzill, My mind's eye, Scrapworks, KI Memories och så är jag osäker på det blå-vit-prickiga. Det kan vara SEI, men jag har något från någon annan tillverkare som är nästan exakt likadant. Journalingrutan har jag gjort själv i Word mha textboxes. Chipboard Heidi Swapp, orange rub ons från Chatterbox. Brads från MM.

Igår fick jag ÄÄÄÄÄNTLIGEN mitt marspaket från Cocoa Daisy, så nu hoppas jag att jag får lite scraptid för jag är SÅ sugen. Posten är ju inte kloka, så jag hoppas verkligen att jag slipper sån här otur i fortsättningen. Vad gjorde de egentligen när de gjorde om postsystemet? Inte rätt, i alla fall. Mitt paket var ju i Strängnäs förra veckan och hamnade sen i Örebro när någon klantade till eftersändningen. Jag hade gärna åkt den extra biten till ICA för att hämta det, istället för att vänta EN HEL VECKA TILL. I tisdags var jag ju helt säker på att paketet skulle vara framme på OKQ8 till sist, men när jag kom dit så fanns det inte där. De såg att det kommit till Strängnäs kl 9 på morgonen, men sen försvann spåren. Igår fick jag en ny avi i brevlådan och gick till macken igen. Då var paketet fortfarande inte registrerat (så jag hann bli rädd) men den tjej som letat som hastigast efter det i tisdags kläckte ur sig att "jamen jag hittade det sen igår, det är här" så det hade trots allt varit på macken redan när jag var där i tisdags. MORR och MUTTER.

Men slut på gnället nu - för nu är det ju här! :-)

Hoppas ni har en bra dag allihopa!

Jag kanske ska avsluta med en lyckolista - jag är ju så himla bra på att gnälla men inte alls lika bra på att hålla fast vid alla glädjeämnen som såklart finns även här hos mig.

Idag är jag glad för att:
det är soligt och varmt
mitt fina scrappaket är här
Alva sovit lite i sin egen säng de senaste kvällarna

Allt det där hade jag väl visst redan berättat egentligen... =)

Kommentarer
Postat av: Sasha

Så fina LO:s! Gillar verkligen den nedersta på Alva och leendet. Underbara färger!

Postat av: Anonym

Hej AnnaB
Jeg har nu siddet og kigget på din blog. Her er såååå hyggeligt (koseligt) og jeg kan vældig godt li' dine LOer. Flot scrappestil du har! :0) Og jeg synes det er stiligt at du også scrapper lettersize LOer (jeg selv scrapper udelukkende lettersize!) - så jeg er blevet vældig inspireret her i din blog!
Mange hilsner fra
Charlotte i Danmark

Postat av: Ulrika

Å vilka härligt glada LOer! Gillar alla tre massor!!

2007-04-12 @ 22:44:31
URL: http://ulrikaulrika.blogg.se/
Postat av: Monica

Alla sidor! Härliga! Tack! :-)

2007-04-12 @ 23:07:23
URL: http://monnah.blogsome.com
Postat av: Lindzi

Så jättefina sidor! Vilket underbart ljus i den sista foton! Så fina färger du valt.

2007-04-13 @ 14:14:15
URL: http://lindzi.blogg.se
Postat av: ÅsaF

Inspiration inspiration inspiration!! Jag suger åt mig så mycket jag bara kan... Du är så himla duktig Anna och allt du gör blir så stilsäkert och superfint!! Jag längtar tills vi ses, snaaart! :-) Kram!

2007-04-13 @ 18:42:09
URL: http://asaf.blogg.se
Postat av: tanja

Nu är jag här och får en massa härlig inspiration av dina underbara LO's. Blev speciellt inspirerad av den översta med många foton på, det är jag själv så dålig på att göra.

2007-04-15 @ 09:10:49
URL: http://sakerattminnas.blogspot.com
Postat av: Marie

så många härliga layouter, de känns så "mysiga" på något sätt!

2007-04-15 @ 17:59:33
URL: http://www.mariesgalleri.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback