Layouter för Minneskatten

Jättetack för alla era kommentarer! Jag blir så glad av de snälla saker ni skriver! Här kommer tre layouter som jag gjorde för Minneskatten för ett par månader sedan.

Linus hade precis brutit benet då, så det blev en layout om hans stackars nygipsade ben. Pust... vad skönt det är att det där är över och att hans ben är som det ska igen!

image310
Papper från Scenic Route och band från Li'l Davis.

Nästa layout innehåller foton från en promenad i somras. Min lillebror var på besök och vi gick upp till en plats med härlig utsikt över Strängnäs.

image311
Papper från My mind's eye, blomma Heidi Swapp, metallbokstäver (promenad) från Karen Foster, stora härliga öljetter från WeR Memory keepers.

Och till sist en layout med tankar kring att jag precis var på G att fylla 30 då... :-)
image312
Papper från Piggy Tales, brads Karen Foster.

Kommentarer
Postat av: Lindzi

Du scrappar sagolikt!!! Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback