Varit på kalas...

...och födelsedagsbarnet tyckte att det här kortet smakade riktigt gott... =)

image499
Enkelt kort med distressmålad filur, lite symaskinssömn och QK-bokstäver. Papprena är från KI Memories.

Jag känner mig inte helt kry, Linus var superirriterad i ena ögat nu ikväll och gnuggade och gnuggade och blev röd och svullen (fast inte just röd i ögat och inget klet), imorgon ska jag på 2-dagarskonferens med jobbet och det är kallt och blåsigt och höst. Blä.... fast konferensen blir nog egentligen rätt kul, det känns bara inte så just nu. Speciellt som jag måste gå upp 05.30 imorgon.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: jenny_li

Åh vilket glad-kort! Jag blir stämpelsugen - fast jag VET att jag inte stämplar, bara köper stämplar... och säljer dem igen. Ähum!
Fast sen blir jag lite extraglad när jag ser det här fina kortet, för jag har PRECIIIIIS beställt ett Studio - hoppas bara det finns kvar fortfarande, det pensionerades ju nyss... Men det är ju så FIIIINT! :-D

Postat av: Elisabeth

Härligt kort som man blir glad av!
Kika i min blogg - en gåva från img till dig!
Kram
10:54 PM, augusti 28, 2007

2007-08-29 @ 00:58:56
URL: http://elisabeths-scrapblog.blogspot.com/
Postat av: Annelie Maddock

Wow vad mycket fina grejjer sen jag kikade in har sist. Inspirerande!

2007-08-30 @ 09:49:51
URL: http://annelie.blogg.se/scrapping/
Postat av: Cami

Vilket ljuvligt kort!
Har en gåva till dig i min blogg:) Kika gärna in så får du se.
Kram

2007-08-30 @ 09:51:40
URL: http://camisscrapblog.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback