Enkla julkort...

Jag kör ju på enkla julkort igår. Orkar inte lägga 1000 timmar på att färglägga motiv. Det är KUL, men jag är fortfarande lite trött på att måla efter förra årets urladdning... =)

(Ok, jag ska sluta tjata om det vilket år som helst nu... =) Här kommer ett smakprov från årets hög med kort. Jag är nog inte riktigt klar, men nästan. Och så är frågan om barnen ska se helt galna ut på fotot eller om vi ska försöka ta nya tomtekort... =)

image613
Stämplat med VersaMark (stämpel från Magnolia), embossat med glittrigt embossingpulver, sytt på maskin, använt filtband från Queen&Co.

image614
Embossat med guldfärgat embossingpulver.

image615
Stämplat med rött och embossat med clear (stämpel från Magnolia). Det bruna bakgrundspappret är samma hos båda de här två sista korten och det ser i verkligheten ut mer som det nedre än som det övre.


Kommentarer
Postat av: SannaF

Urfina kort!!!

Grattis förresten! Jag såg att du vunnit i Magnolias utlottning på bloggen :)

Kram från SannaF

Postat av: Ellinor

Jättefina kort!

Jag tror att årets trend är just enkla kort utan målade stämpelmotiv... har sett det hos flera bloggare!

2007-12-05 @ 10:15:06
URL: http://myransmemoarer.blogspot.com
Postat av: Monica

Men jag älskar ju det enkla! Och dina stämplar är verkligen vackra, så då blir det extra snyggt.

2007-12-05 @ 12:14:09
URL: http://monnah.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback