Julkort...

Skulle man ha skickat julkorten redan...? Jaja, de kommer väl fram förr eller senare ändå. =) Här är i alla fall årets hög. Jag köpte färdiga kortstommar + kuvert på Syfestivalen tidigare i höst och det var rätt smidigt att utgå från dem och så har jag ju skippat färgläggandet och bara embmossat med antingen clear, guld eller en glittrig variant. Jag önskar verkligen att dygnet hade fler timmar, för varje gång jag använder någon sån här teknik som jag använder rätt sällan - som att embossa - så blir jag så himla sugen på att experimentera mer och utforska vad man kan hitta på mer. Just nu är det tyst och stilla i huset och om det bara inte var så att jag behöver sömnen för att orka med morgondagen så skulle jag ju absolut kunna vara uppe och pyssla halva natten. Men det får bli en annan gång istället. Jag hoppas ni haft en mysig tredje advent!

image637

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken härlig hög med julkort!

Vinterkramen Anna

Postat av: Ulrika

Jättefina, gillar att du valt bruna kortstommar!

2007-12-17 @ 19:54:38
URL: http://ulrikaulrika.blogg.se/
Postat av: JEN

Men hallihallå.... här har man missat nåt ser jag! :-o OJ så fina saker du gör! Kommer gärna tillbaka :-) *god jul*

2007-12-18 @ 12:18:49
URL: http://www.langsammascrapparen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback