Julstök mm...

Det är en hel del julstök på G nu. Vi har köpt vår allra första egna julgran idag, igår slog vi in en hel del paket och vi har också bakat ett pepparkakshus här i dagarna. Jag är väldigt stolt, för jag kan inte minnas när jag senast gjorde det... någon gång när jag var rätt liten gissar jag...  =)

image638

Linus har nog upprepat samma mening typ 1000 gånger under tiden vi gjorde det här:  "Mmm vad det ska bli gott när julen är slut" och det är väl bra att man kan se fram emot att julen ska vara över också... ;-)

På pysselfronten är det mest julklapps- och julkortstillverkning för tillfället. Men jag har ett hemligt och väldigt roligt projekt på G som ni får hålla er till januari med att se också. =) Men lite julklappsalbumsbilder kommer kanske här i bloggen någon gång under de närmsta dagarna.

Vi verkar ganska friska för tillfället, men jag vågar knappt skriva det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback