Sugen på smakprov från Cocoa Daisy?

Jag blev tillfrågad av Tricia som driver Cocoa Daisy om jag ville annonsera ut ett Novemberkit och några add ons i min blogg. Pga ett litet missförstånd så skickades det iväg dubbel upplaga av en beställning till Sverige och för att ordna till det här så tänkte vi prova att sälja sakerna med 20% rabatt, via min blogg. Frakten inom Sverige betalas av köparen, men man slipper alltså frakten från USA.

Det handlar om följande saker:

1 Novemberkit "Karen Russels favourite products" $29.95 med 20% rabatt $22.46
Innehåller bland annat produkter från 7 Gypsies, American Crafts, Prima, Autumn Leaves och Anna Griffin.
image607

1 Cardstock add on $5.50 -- $4.12
image608
1 Courtney Lee add on $29.95 -- $22.46
Innehåller bland annat saker från Karen Russels senaste Narrativeskollektion och Say It In Crystals Frames från Prima.
image609

1 Ross add on $19.50 -- $14.62
Innehåller bland annat ett chipboardalbum från 7gypsies, ett exklusivt set av "Heart Taglets 1.25" och det svarta ni ser på bilden är "Black Damask Flocked Fabric" i 30,5 x 30,5 cm. 
image610

1 Josh add on $8.00 -- $6.00
image611

En komplett beskrivning av allting hittar ni på den här länken.

Dollarna står i 6.38 just nu, så det skulle alltså innebära att huvudkitet kostar cirkus 143.30 kr...  Resten får ni räkna på själva... =)

Man får förstås köpa alltihop - det är ju färdig koordinerat och matchande - men det är inte ett måste. Frakten inom Sverige betalas som sagt av köparen och det är föredraget att man betalar via Paypal. (Det kan ev. gå att lösa med annan betalning också, men det kan jag inte lova.)

Maila mig på zoegakatten[snabela]yahoo[punkt]se om du är intresserad!

EDIT:
Jag var lite snabb med att lägga ut det här för jag kom på att jag undrar en sak till som jag måste fråga Tricia. Det är ju trots allt hennes saker... men det jag inte vet är alltså om det enbart är först till kvarn som gäller eller om den som ev. vill köpa ALLT får företräde. Hur som helst så är det ju förstås alltid bra att svara snabbt, för med ett eventuellt undantag för om någon vill ha hela paketet så är det så klart turordning som gäller... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback