En rolig grej att prova...

Pub calls-bloggen hade ju en hel drös med födelsedagstävlingar där jag hoppade in i slutspurten och var med på några stycken. Jag vann inte ett skvatt, men det var himla skoj och inspirerande ändå. En tävling gick ut på att själv sätta ihop ett kit med grejor från olika tillverkare och jag tänkte bara visa en liten bild på vad jag plockade ihop. Jag gjorde det verkligen bara på skoj, men det passade bra eftersom jag hade sett en annons i en inredningstidning med så himla fina färger: svart, vitt, brunt och grönt, så det blev de färgerna jag utgick från.

forest kit 

Jag har faktiskt gjort en LO med ett par papper från den här samlingen, men den får ni inte se riktigt ännu. ;-)

Kommentarer
Postat av: ethel

Vilken kul idé! Skulle gärna ha detta kit :-)
Ska bli spännande att se vad du gjort för nått med det...

Postat av: Ulrika

Å hoppas du fått till nåt med det där bruna pappret längst fram, det har jag inte lyckats hitta nåt användningsområde för ännu :-)

2007-02-25 @ 14:51:47
URL: http://ulrikaulrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback