Tack till Kicks Pyssel

Jättetack till Kickis Pyssel för den fina vinsten som kom i brevlådan idag! Det var min layout syskonkärlek som vann scraplifttävlingen hos Kicki. Jag fick en påse Foofala-knappar *gillar massor* och en fluid chalk-dyna. Superbra! :-)

vinst

Jag har faktiskt scrappat lite i helgen, men bara några hemlisar som ni får vänta på att se här... :-) Faktum är att jag fick ett ryck när Scrapbooking m.m. kom i brevlådan förra veckan och nu har jag scrappat till några av deras kommande teman. Vi får väl se om de nappar på mina layouter, eller inte. :-)

Jag vet inte längre om jag tror att L ska gå till dagis imorgon.... Han går ju, men det är ju långt ifrån helt bra och lite är jag nog rädd att han ska göra illa sig om det går för vilt till, eftersom han fortfarande är ostadig osv. Och så känns det fortfarande lite jobbigt eftersom personalen var så anti när han var gipsad. Det känns som att de inte vill ha tillbaka honom innan han är helt som vanligt. Helst skulle jag önska att J hade kunnat följa med honom dit en halv dag eller så, för att se att det funkar, men han har inte tid imorgon i alla fall. Vi får se hur det blir... Det ordnar sig såklart förr eller senare.

Kommentarer
Postat av: ÅsaF

Vilken härlig vinst! Grattis! Roligt att du scrappat till tidningen, jag håller tummarna för att de kommer med för jag vill gärna se dem i tryck!! :-) Skönt att Linus går bättre, hoppas han snart får komma tillbaka till dagis. Kram Åsa

Postat av: Ulrika

Men den LOn hade jag ju helt missat, jättefin! Stort grattis till vinsten :-)

2007-02-26 @ 14:24:19
URL: http://ulrikaulrika.blogg.se/
Postat av: Sanna F

Grattis till vinsten!!!
Kuliga priser!

2007-02-26 @ 19:32:07
URL: http://sannaf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback