Bara lite pladder...

Jag blev så inspirerad att jag i rasande fart gjorde en layout  till Scrapping with the Stars-tävlingen igår. Det får jag lida för nu eftersom jag håller på att stressa ihjäl mig med städningen. Är förmodligen mycket mer stressad än vad som är nödvändigt och liksom till och från de senaste dagarna har jag en jobbig huvudvärk på G, så det känns inte alldeles på topp just nu.

Vi är förresten tre svenskor i tävlingen, för
Helené gick också vidare men de missade att skriva ut hennes namn först.

Är så sugen på att göra min andra LO... kanske hinner jag börja efter den lilla visningen som är om knappt två timmar.

Tillbaka till städningen nu...

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åhh så roligt att höra! GRATTIS till din plats i tävlingen!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback