Bokstaven F

Jag har haft lite paus från A-Ö albumet, men satte fart igen igår och gjorde klart F och började på G. Mina F-ord blev familj, fotografering, franska och förlossningar.

F sid 1

F sid 2

Jag är både nöjd med fotografiet på lexikonet och fotot på mig själv som jag lyckades få hyggligt skarpt trots att jag tog det i en rätt så mörk hall utan blixt. Men med lite mixtrande med min älskade kamera så fick jag till det... :-)

De mönstrade papprena kommer från Scenic Route och finns hos
Minneskatten.

Kommentarer
Postat av: ninaerica

Åh, du gör så fina LOs, det är alltid lika kul när du lagt upp något nytt! Alltid så fina färger och kombinationer.

2007-01-12 @ 09:32:19
Postat av: Ulrika

Å vad flitig du är med a-öalbumet och fint blir det! Mitt album ligger lite på is just nu, orkar inte riktigt ta tag i skrivandet.

Postat av: Ethel

Fotona på dessa sidor är SÅÅÅ fina/coola/läckra - alla fyra!
Sidorna är också fina ;-)

Måste erkänna att jag också bli sugen på att göra ett a-ö album...

2007-01-12 @ 15:25:01
URL: http://ethelb.blogg.se
Postat av: Mysmasken

Sött foto :) Så du är född i Frankrike du, tufft!
Fina LOs, borde också fortsätta på mitt A-Ö :P
Det är så himla tidsödande att skriva texterna dock, heh.

2007-01-13 @ 17:37:19
URL: http://www.mysmasken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback