Lite allt möjligt...

Bara ett kort inlägg... eftersom jag bara scrappar till "den stora tävlingen" just nu så får ni inte se ett endaste dugg roligt pyssel här i bloggen. Desto mer kan komma längre fram... =) Jag är i alla fall nästan klar, fantastiskt nog. Det är ju några dagar kvar, så det kan ju hända att jag byter ut någon av layouterna om jag lyckas skapa något bättre ;-) men annars ska jag mest välja ut den allra bästa layouten av alla jag gjort (minus de som vunnit någon tävling, tyvärr... knasigt med en regel som inte är definitiv eftersom de missade att skriva ut den i tidningen. Men det känns ju omöjligt att välja en sån layout nu när jag ändå vet att de inte vill att det ska vara så...*liten suck*). Jag har allvarliga problem att välja den bästa, för jag hittar alltid något som inte är bra. Jag tycker att jag har en så spretig stil och att det ofta är en viss aspekt av en LO som jag är väldigt nöjd med, men tycker alltid att det saknas något annat som finns hos en annan LO, men den layouten saknar då ytterligare något annat som... ja, ni hör. Hopplöst och egentligen väldigt fånigt. =)

Tack för all tumhållning när det gäller lägenheten. Vi visade den både igår och i förrgår och det är inte klart än, men nu har vi några bud och det känns i alla fall riktigt bra! Himlans superduperjätteskönt!

Sen är jag förresten himla glad för en annan sak... men den är hemlig än så länge... =)


Kommentarer
Postat av: Lindzi

Hoppas du hinner och blir nöjd! Jag är också glad! :-D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback