Pustar....

Nu har vi visat lägenheten för ett par spekulanter som inte kan vara här på den ordinarie visningen (som fortfarande är drygt 2 veckor bort i tiden) och det kändes rätt så bra. Så mycket som vi har städat så var det skönt att de i alla fall inte i min närvaro dissade lägenheten totalt... :-) Men vi får se... förhoppningsvis kan vi nu hålla hygglig ordning och ha nytta av städningen även inför den riktiga visningen. Jag kan inte låta bli att lägga in den här tämligen ointressanta bilden där man i alla fall ser rätt stor skillnad mellan första och sista bilden... :-) Mappvagnen fick stå på vinden under tiden de var här, för den tar ju rätt stor plats och är ju lite knasig att ha precis brevid köksbordet. =)

hörnan

Så här ser det ut i köket, sett från matplatsen:

kök

Nu gäller det bara att hitta alla saker vi stoppat undan i konstiga skåp i sista minuten... ;-)

Kanske, kanske, kanske kan jag få lite scraptid imorgon men det är inte alls säkert. Jag är SÅ sugen! Och jag är fortfarande helt tagen av Ali Es lilla minibok och dreglar efter det där oemotståndliga kitet. :-) Jag vet inte alls hur lång tid det kan ta innan det händer något med den där väntelistan. Jag har inte fått bekräftat att mitt mail alls kommit fram... men egentligen klarar jag mig nog väldigt bra även utan de där grejorna, så jag får väl se det som en bonus om det skulle bli ett kit till mig till sist. :-)

Kram på er och jag hoppas att ni snart får se lite scrap istället för dessa trista lägenhetsbilder här i bloggen. :-)

Kommentarer
Postat av: ÅsaF

Wow, vilken skillnad!! Bra jobbat! Scrapsaker är inte lätt att städa undan bara så där...jag har min scrapvrå i vardagsrummet så jag vet... Det ser superfint ut på dina foton så jag tror absolut att ni får en köpare på er lägenhet!

Postat av: Sanna

Jisses som ni har kämpat på! Så duktiga ni är!! Jag håller tummarna för att försäljningen ska gå snabbt och smidigt! kram

2007-01-05 @ 07:50:44
URL: http://sannagregersdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback