Scrappat 2 layouter idag...

...men ni får bara se den ena här än så länge... :-) Det är mitt bidrag till en scraplifttävling hos Kickis Pyssel och de här mysiga syskonbilderna på Linus och Alva ville verkligen bli scrappade. Jag inspirerades av ursprungslayoutens fotoplacering och de stämplade swirlarna är inspirerade av ett snöre som löpte över den andra layouten. Vad skönt det är att scrappa så här enkelt för då kan till och med jag vara ganska snabb... :-)

syskonkärlek

Papprena är bazzill, SEI och My Mind's eye och mina favvo-rub ons kommer från Creative Imaginations (Gin-X).

Annars har jag mailat iväg mina 2 layouter till omgång ett av
Scrapping with the Stars idag och det var verkligen superskoj att göra dem. Det blir väldans spännande med omrösningen nästa vecka... :-)


Kommentarer
Postat av: ÅsaF

Ljuvlig layout! Gillar din färgkombination och fotoplaceringen! Det är kul med liftningar. :-)

Postat av: Lindzi

Jättefint! Ska bli kul att se vad du skapat för tävlingen.

2007-01-18 @ 19:36:51
URL: http://lindzi.blogg.se
Postat av: miggy

Enkelt - men supersnyggt!! Gillar verkligen färgkombon!

Mm, det låter ju faktiskt logiskt det där med att det inte är aktuellt med blå ögon. Men då måste han ju ändå sjunga "det" för att det ska stämma, sjunger han "de" så syftar det väl på dom bruna han sjöng om i raden innan. Ojoj får kanske ringa upp Christer vad-han-nu-heter och fråga vad han sjunger egentligen *lol*

2007-01-18 @ 22:33:26
URL: http://camilla-camomills.blogspot.com/
Postat av: Jenny

De är så söta, dina småttingar. Alva är faktiskt ganska lik min Agnes. Jag blev så full i skratt när jag såg din LO på Scrapaddicted, för mina julkortsbilder ser nästan exakt likadana ut:-) Kanske jag t.o.m liftar din LO.

2007-01-22 @ 00:31:36
URL: http://jejaspysselochscrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback