Blommor...

Jag hoppas att ni har det bra i regnvädret! (Om ni nu har regn som vi har här... ;-) Den här layouten gjorde jag för ett tag sedan, till SWE Scrapbooks månadstema "nu blommar det". Vår trädgård är rätt vildvuxen, men om man bara presenterar vissa detaljer så kan man ju få för sig att det är väldigt fint. :) Apropå trädgård så har vi just idag köpt en häcksax eller häcksåg eller vad det heter, och det ska bli spännande att se hur det går att klippa häcken så småningom... Jag har också skaffat en provburk med färg till väggarna i vårt sovrum och det skulle väl vara en bättre syssla i regnet, men det blir inte gjort idag det heller. Jag har sååå svårt att välja färg, så nu kände jag att vi får ta en och testa och se och hoppas att det blir bra.

image414

Kommentarer
Postat av: Monica

Jätteläcker!!! gillar alla ringarna och det svarta bakom alla fotona!

2007-06-30 @ 18:31:11
Postat av: Lindzi

Vilken fantastisk LO! Gillar närbilderna i cirklar massor!

Postat av: Sanna - liljan_

Känner igen mig, i små portioner är vår trädgård riktigt välskött och helt underbar...! ;-D Riktigt läcker layout! Hoppas allt är bra med er!
kramkram

2007-07-01 @ 10:11:42
Postat av: Lilo

Så gör jag också! ;) Fokuserar på valda detaljer i trädgården. Jättesöt layout, gillar att du placerat fotona i cirklar så där!

2007-07-01 @ 11:18:33
URL: http://liloscrap.blogspot.com
Postat av: Anna

Vilka ljuvliga foton! Layouten är kanonsnygg med alla cirklar. Får nog bestämt ta och scraplifta den på ett eller annat sätt.
Sommarkramen Anna

2007-07-01 @ 19:15:41
URL: http://annastenman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback