One little word

Jag fick scrappa lite idag. Tjoho! :) Det jobbiga är att när jag haft ett uppehåll på några dagar så här (ja det är helt otroligt, det kryper verkligen i kroppen på mig om det går några få dagar utan att jag scrappar alls) och sen får scrappa lite - då föder det bara ett ännu större sug efter MER scrap!

Jaja, förutom att jag pillade lite med bidraget till finalen i Papirgleders scrapliftcup - det går trögt tyvärr, jag lider nog av prestationsångest igen och vill att det ska bli så bra - så gjorde jag klart den här layouten. Den är inspirerad av utmaningsbloggen
One little word och ordet man skulle tolka var "stop". Det var ju lite extra praktiskt med ett ord som är så gott som likadant på svenska... så det knappt märks att jag gjort en översättning. :)

image391

Det mesta av materialet kommer från Cocoa Daisy's januaripaket, som var ihopsatt av Ali Edwards. Jag har inte riktigt kunnat förmå mig att göra något med de här sakerna tidigare, för det är bara så himla fiiiina grejor! Men jag har ju trots allt köpt dem för att använda dem. :) Jag hade lite problem med scanningen så det ser ut som att de vita bokstäverna inte syns mot bakgrunden, men de gör de i verkligheten.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Coolt foto och jättefin LO!

Postat av: Monica

Wowsig sida med härliga färger och ett riktigt "go" i sig!!!

2007-06-11 @ 07:20:09
URL: http://monnah.blogsome.com
Postat av: ethel

Verkligen snyggt! Bra foto och jag gillar hur du klippt till en vågad kant på mönsterpapperet - så snyggt.
Jag har också känt mig utmanand av "One little word" - men inte haft tid/ork att ta mig an det än, får väl se om det kommer...

2007-06-11 @ 08:11:09
URL: http://ethelb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback