Stämplar från Easer

Jag fick det jätteroliga uppdraget att testa stämplar från Easer åt SWE Scrapbook och gjorde de här 4 layouterna. Stämplarna är jätteskoj att använda och jag är lite extra kär i den med "information" som jag använde på flyga drake-layouten.

image406
Här har jag använt en jättesnygg journalingcirkel. Det gröna pappret vet jag inte vad det kommer från men det svartvita är från Kelli Crowes kolletion för ScrapInStyle TV. Knapparna är från Autumn Leaves och det orange på fotot är små pärlor som jag trätt på en svart ståltråd.

image407
Texten här lyder: Livet är inte 100% bra eller 100% dåligt, men vissa ögonblick är det! Jag har använt de fina streckkodsstämplarna som det står 100% lycka och 100% kärlek på. Papper från Tinkering Ink. Jag satte fast mina streckkodslappar med en sån där inplastad ståltråd som leksaker brukar kunna vara fastbundna i kartonger med... :)

image408
Här är då min favorit, informationsrutan... :) Och så använde jag 100% lycka-streckkoden också. Papper från My Mind's Eye, KI Memories och Creative Imaginations.

image409
Här har jag använt en mindre journalingruta, en stämpel med ett hjärta och en skylt där det står sötnos (den färglade jag med torrchalk, klippte ut och täckte med 3D-lack) och en stämpel med hjärtan i en cirkel. Jättehärliga allihopa! Papper från Cocoa Daisy's marskit, genomskinliga knappar (favoriter på sistone... ;) från Autumn Leaves, chipboard Heidi Swapp, filt från Queen&Co, röd pil från 7gypsies.

Jag hoppas ni alla hade en bra midsommarafton! Vi tog det jättelugn och hade det riktigt mysigt. Linus vaknade inte förrän 7 imorse och Alva sov ända till 9...!!! Det är alldeles otroligt. :)

Kommentarer
Postat av: eldh

Jättefina LOer! Favoriten var "100%"! // Elin

Postat av: ÅsaF

Ååå så mycket snyggt Anna!! Gillar "ny Anna" tokmycket! Liftvarning! :-)

2007-06-25 @ 11:02:22
URL: http://asaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback