Stämplar från Inkywings

Jag blev så glad över att få vara med och test stämplar från Inkywings till Scrappizbloggen och här är en av layouterna jag gjorde. Superenkel, med gulliga foton på Alva och dockan hon fick av sin farmor i ettårspresent. Hon blev verkligen superglad! Att jämföra med hur pappret varit det absolut mest spännande på alla andra paket...

image403

Jag använde pilar i flera storlekar och en journalingcirkel. En cirkel med texten 100% glädje använde jag och gjorde en knasig sol med. :-)

Har ni förresten sett jag ritat skissen till veckans
skissutmaning på SWE Scrapbook?

Kommentarer
Postat av: ethel

Vilken härlig LO! Snygg färg-kombo och fotot på Alva och dockan är verkligen härligt!

Postat av: Camilla W

Så supercharmig och söt! Vilken lycka med en docka :-) Jag gillar din härliga sol.

2007-06-19 @ 10:24:36
URL: http://camillasscrapblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback