Två snabba...

Jag har scrapliftat 2 av Jamie Waters layouter i senaste CK. Ingen av mina är något speciellt, men det är skönt att bara scrappa utan att ha så höga krav på sig själv ibland. Och så här snabbt får jag ju sällan 2 sidor gjorda annars.

Den första är bilderna från Alvas första bad i badbaljan. Inte så vackra foton och inte så vacker layout, men ändå. :-)
image285
Papper KI Memories och bazzill, band chatterbox och okänt, fluid chalk, chipboard heidi swapp, laben sticker 7gypsies.

Och den andra är gulliga foton på IndianLinus med Alva i knät. :-)
image286
Bazzill, KI Memories, stickers AC, blommor Q&Co.

Den här sista tycker jag ser helt ok ut IRL. Verkligen inget speciellt, men ändå ok. Men så här på skärmen ser den sååå mycket tråkigare ut. Hur kommer det sig? Är det för att man tittar på så mycket fint som andra gjort på skärmen så att kraven blir högre på hur man vill att det ska se ut? Jaja, strunt samma. :-) Apropå en diskussion på Scrappiz om varför man scrappar så känns det just nu skönt att jag är nöjd och glad med att ha gjort 2 helt ofantastiska layouter... :-)

Nu blir det nog inte så mycket mer scrappat innan flytten är jag rädd. Förhoppningsvis är jag väl så sysselsatt att jag inte hinner med att känna abstinensen. Vi ska i alla fall inte packa ihop datorn ännu på ungefär en vecka, så jag finns kvar i cyberspace ett tag till...

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh, så glad jag blir att läsa det du skriver Anna! Tror vi tänker ungefär likadant kring scrapping :) Ibland är det bara skönt att scrappa utan att bry sig så mycket om hur det blir i slutändan. Man är glad o nöjd ändå just för att man har scrappat. Sedan är ens egna ögon kanske alltid lite väl kritiska. För i mina ögon tycker jag att dina två layouter ovan är fina och mysiga.
:)
kram o trevlig helg!

Postat av: ÅsaF

Vilka härliga layouter!! Du har lyckats förstärka fotona i färg och innehåll på ett så bra sätt. Som vanligt! :-)
Huvudsaken är att det är roligt att scrappa tycker jag!
Kram Åsa

2007-03-09 @ 17:03:05
URL: http://asaf.blogg.se
Postat av: myamia

Vad skönt att höra att du kommer ha kvar datorn ett tag till iallafall, annars blir det nog svårt. Inget scrap och ingen data.... Superfina lo:s, älskar färgerna på den första, snygg rubrik oxå!

2007-03-09 @ 23:18:14
URL: http://myamia.blogg.se
Postat av: ethel

Gillar dina layouter! Och gillar ännu mer din inställning!
Och inte minst gillar kag att du "åtminstone" blir kvar i cyberspace ett tag till :)

2007-03-10 @ 19:52:23
URL: http://ethelb.blogg.se
Postat av: Sanna F

De är fin fina dina layouter..

Jag känner verkligen igen det där att layouterna kan se så tråkiga ut på skärmen..... - alltså mina egna.... : )

2007-03-10 @ 22:41:21
URL: http://sannaf.blogspot.com
Postat av: Lena S

Jättefina LOer precis som dig har jag inspererats massor från detta nummer av CK, ett superbra nummer!
Kramis/Lena S

2007-03-11 @ 17:20:57
URL: http://lenasochronjasscrapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback