En layout...

Jag har inte varit lika stormförtjust i majs månadspaket från Cocoa Daisy som i de tidigare, men det är fortfarande ett kit som innehåller en himla massa fina saker som passar väldigt bra ihop och jag har tänkt att det är att jag inte är sådär gräsligt förtjust i lila som ställer till det. Det är ju skoj att utmanas att använda något man har lite svårt för och faktum är att jag blev riktigt förvånad när jag insåg att jag tyckte det var himlans snyggt med lila ihop med det här gröna. Jag hade ju aldrig valt lila själv, till att börja med. Det här gröna pappret + det från Sassafrass som jag gjort de små cirklarna av + ett annat grönt papper som kom i paketet är verkligen såna papper som jag blir heeelt kär i. Jag kan lätt stå ut med att några av de andra kryllar av lila blommor och inte riktigt känns som min grej... :-) Och junis månadspaket är fullt av starka härliga färger, så det ska bli superkul att få leka med.

Den här layouten handlar egentligen om mig... :-)

image380

Tack för alla snälla kommentarer jag får i bloggen! Jag måste bara säga det igen, för ni gör mig så glad!


Kommentarer
Postat av: ethel

Jag tycker också att lila är en svår färg - tror i princip aldrig jag använt det förutom till min allra första layout... Din LO blev super tycker jag. Gillar verkligen hur det lila blev tillsammans med en snygg grön färg - måste kanske plocka fram lite gamla lila papper...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback