Tack

Tack för alla tankar till oss och till Hugo igår. Det var en konstig dag. Att avsluta den med en stark film som i sig fick tårarna att spruta (Babel) var kanske inte bara smart, eller också så var det rätt. Det är skönt att få gråta riktigt mycket ibland.

Jag har gjort den här layouten till en utmaning på
ScrapInStyleTV. Det var en Andy Warhol-inspirerad grej man skulle göra... =) Jag lekte lite... skoj skoj...

image370
Papper från Scenic Route, akrylfärg, stämplar från KI Memories (bokstäverna i "hur") och 7gypsies (prickad ring).

Glasögonen jag har på de här bilderna är förresten ett par jag funderar på att köpa. J fick ta en massa foton på mig när jag provade glasögon, för jag ser ju inte hur jag själv ser ut annars, med bara fönsterglas i brillorna. Nu ser ju inte ni så bra på de här fotona förstås =) men jag gillade de här. Tycker bara att det är lite jobbigt att köpa 1 par glasögon för över 4000 kr när man kan få typ 2-3 par för mindre pengar hos någon av lågpriskedjorna. Problemet är att de ligger i E-tuna och att jag inte hittade något jag var nöjd med när jag var där och försökte titta i förrgår. Fast det skulle kanske lyckas bättre om jag hade med mig någon som kunde hjälpa mig, eftersom jag inte ser så bra när jag provar själv... *suck* Vi åkte hela familjen, men J var inte till så mycket hjälp eftersom han var tvungen att hålla ordning på världens vildaste 4-åring. Livsfarligt att släppa in honom i en glasögonaffär... Hur som helst - jag undrar om jag inte ska köpa de dyra bara för att få det gjort. Det är ju rätt praktiskt att kunna fixa det här i Strängnäs och nu gillade jag ju de där bågarna... fast det svider lite. Det måste vara rackarns tur för optikern här i stan att det inte kommit någon lågprisbutik hit ännu. Jaja, svammel svammel... vi får se!

Kommentarer
Postat av: Lindzi

Jag fick prova i 45-50 min innan butikshjälparen hittade par som passade mig. Och det var mitt andra besök... Det tar tid!

Postat av: ethel

Supercool layout!
Det är knepigt med att välja glasögon... fast ska du ha dom varje dag så kanske det är värt att lägga en slant på dom... Det beror ju också på hur ofta du byter. Nog med svammel - följ ditt hjärta!

2007-05-20 @ 22:21:26
URL: http://ethelb.blogg.se
Postat av: ÅsaF

Wow vilken cool layout!!
Det ÄR ju viktigt att du trivs med de nya bågarna, så ta tid och låt det kosta! Du ska se dem varje dag... :-) Jag provade också flera bågar hemma och lät sambon fota. Man ser det på ett helt annat sätt med lite distans. Tänker också på att det kanske är värt mycket att du har nära till optikern för justeringar bla? Lycka till med beslutet iaf! Kram Åsa

2007-05-21 @ 14:40:53
URL: http://asaf.blogg.se
Postat av: camilla

Wow vad läcker den layouten är!!!
Visst är det svårt med glasögon,jsg har 5 par hemma på lån nu men har till 99% bestämt mig för ett av dom.De kommer kosta ca 4500 kr :-( mycket pengar men jag får försöka
se det som en bra investering.Har oftast linser men vill ha glasögon mer ofta.

2007-05-27 @ 18:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback