I brist på annat...

...får ni se en liten bild på en del av en inte riktigt klar layout...

image573

Jag har fotat lite roliga saker idag, inför kommande scrapprojekt och då passade jag på att fota layouten när jag ändå hade kameran uppe... =)  Jag fick några foton på barnen ute i första snön idag också. Det var inte så mycket vitt att skryta med direkt, men Linus och Johan hann allt kasta lite snöbollar på varandra och Alva tyckte det såg väldigt roligt ut. Jag har haft semester idag, för jag insåg plötsligt att jag har för många dagar kvar, som jag måste ta ut innan nyår. Ett ganska ok "problem", får jag ju säga... :)

Kram på er och tack för alla gulliga kommentarer!!!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Snö!? Jag trodde först att du fått hem framkallade foton från förra året men insåg sedan att ni har snö! Herregud, jag som ännu inte fått fram vinterjackan! Snart kommer den väl hit också.

Postat av: AnnaB

Ja, har snö och har snö... den har smält bort nu och det var inga mängder direkt... =) Men några små snöbollar gick allt att göra. Jag har inte heller plockat fram vinterjackan än och jag MÅSTE köpa vinterskor snart, för annars kommer fötterna bli kalla och blöta.

2007-11-07 @ 19:23:53
URL: http://annab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback