Rymden nästa...

Jag har precis fått en ny kontorsstol att prova på jobbet. Jösses! Det känns som om det gäller att passa sig, trycker man på fel knapp åker man nog iväg ut i rymden... =) Den har till och med två rattar som sticker ut bakåt precis som om de vore avgasrör. De syns inte så bra på den här bilden, men man anar det ena till höger bakom/nedanför sitsen. =)

image582

Tycker ni att det är lite för lite pyssel här i bloggen...? Jag ska i alla fall scrappa ikväll, men vi får se om det blir något som jag kan visa eller om det bara ska bli hemlisar gjorda...

Kommentarer
Postat av: Monica

Skönt att konserten gick bra! Och stolen ser underbart skön ut. En sådan skulle kanske jag ha som sitter här på något gammalt IKEA-fynd som inte kan ställas in ordentligt...

Postat av: Mich

Hihi, hoppas du kommer att tycka om stolen ... Jag jobbar nämligen på Kinnarps.

2007-11-14 @ 20:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback