5 ord om mig

Den här väldigt enkla layouten gjorde jag till SWE Scrapbook och projektet hemligheter. Jag tänkte när jag gjort klart den att layouter som den här verkligen inte motiverar all scrapshopping jag ägnar mig åt... Jag kanske måste börja scrappa lite mer dekorerat? ;-)

image549
Papprena kommer från ett Cocoa Daisy-kit. Är fullkomligt överförtjust i just det kitet. Pratbubblorna är stämplar från Bam Pop.

Igår kväll fick jag lite tid över att jobba med några av Peterlinas stämplar för första gången. Resultatet får ni vänta lite på men jag kan bara säga.... OJ!!!! vad de är fina och roliga att pyssla med!!! *jätteglad*

Om den spännande tävlingen... jag HADE räknat fel faktiskt så det är inte 13 utan hela 14 bidrag som vi ska försöka välja bland. Jag är ledsen att det dröjt lite men förhoppningsvis kan juryn enas ganska snart... kanske redan ikväll... :D

Kommentarer
Postat av: Milkalisa

Enkel men jätte fin! Ser fram emot att se bodragen här!

2007-10-17 @ 09:55:02
Postat av: Emma

Jag tycker inte att du ska dekorera mer bara för att du har mycket prylar hemma. Gör
tills du känner dig nöjd och sluta där. För enkelt är snyggt!

2007-10-17 @ 15:18:59
Postat av: SannaF

Enkel och jätte fin layout! Ska bli spännande att se dina Peterlina alster!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback