Jag HAR scrappat också...

Först - tusen tack för alla snälla kommntarer om luggen. Vi är fortfarande inte riktigt överrens, luggen och jag, men jag känner mig rätt nöjd då och då. Jag vill helst att det ska se ok ut även när jag återvänder till spegeln efter att ha "levt som vanligt" ett tag och inte bara de första 3 sekunderna efter att jag rufsat till det så det hamnat på plats... Häromdagen var jag ganska övertygad om att jag skulle köpa en hög med hårspännen och tvinga den åt sidan till dess att den växt ut igen, men kanske ska jag ändå ge den chansen ett tag till... =)

Här kommer då beviset på att jag har scrappat också, även om jag inte visat upp mycket på sistone. =) Jag fick det jätteroliga uppdaget att testa ett månadspaket från
Magdas, för Scrappizbloggen. Kila dit och titta! Materialet räckte till massor med layouter, speciellt för mig som ofta lämnar rätt mycket luft på mina sidor.

image506
En enkel kärlesförklaring till Linus. Dymo och QK STudio i rubriken. De röda stjärnorna i mitten är rub ons från Hambly.

image507
Om att vi fastnat i korv med bröd-träsket. Det är inte lätt att laga mat som Linus gillar att äta och vi har väl tyvärr anpassat oss lite för bra till vad han gillar, på sistone...

image508
Den här blev utan journaling till sist, för jag kom verkligen inte på vad jag skulle skriva. Jag gillar att skriva, men ibland är det bara kul att scrappa utan att ha något annat syfte än att ha roligt och försöka göra något fint. Jag älskar verkligen det här fotot på LInus. QK Paige i rubriken.

image509
Jag lyssnade jättemycket på musik "förr i tiden" och gick på massor med konserter. Nu har det varit dåligt med musiklyssnandet bra länge och det var superhärligt att vi tog oss iväg på en liten festival i somras - med barn och allt - och att få återuppleva i alla fall en liten glimt av känslan man kan uppleva på en riktigt bra konsert.


image510
Ett par dagar innan jag började jobba i augusti tog jag med mig Linus och åkte och fikade på jobbet. Det var hans livs andra tågresa och första gången i tunnelbanan, så det var verkligen ett riktigt äventyr. :)

image511
Visst var jag söt när jag var liten? Layouten handlar om att jag inte minns själva tillfället då fotot togs, men jag har däremot minnen från fotot som brukade stå framme hemma hos mormor och morfar.

image512
Till sist blev det ett litet kort också. Embossad cardstock från Love Elsie och Magdas egen blomma och bling.

Det här var verkligen ett jättekul uppdrag att göra och jag har material kvar till minst 2-3 layouter till. Jag vill lägga till att materialet i det här paketet är utvalt av Margitha, en av Magdas DT-medlemmar. Medlemmarna i design teamet turas om och sätter ihop paketen en månad i taget, vilket ger stor variation på innehåll och stil.

Nu ska jag sätta mig i soffan och följa andra halvlek av Sverige-Danmark.

Kommentarer
Postat av: Sosofofie

Ojojoj.. det var inte några lo:er du hade lagt upp :-D Sååå snygga men "balans" är helt fantasktiskt snygg!!!

Postat av: jenny_li

Gosh vad mycket fint! Ser att du använt Studio nästan överallt - UTAN att det ser tjatigt eller likadant ut (jag ser det nog mest för att jag har beställt ett själv och grunnar på om jag kommer att trivas med det...!), det tycker jag är hur coolt som helst!
Min favorit: Korv-med-bröd-LOn - ÄLSKAR att du lagt rubriken i mitten!

2007-09-08 @ 23:58:49
URL: http://himmelochord.livejournal.com
Postat av: Peterlina

Oj vilken underbart paket du fick! *avis*
Och så många LOs du fick till!

2007-09-09 @ 08:43:28
URL: http://peterlina.blogspot.com
Postat av: Marie

Åh så många fina layouter du har gjort Anna, lika inspirerande som alltid!! :)

2007-09-09 @ 10:39:43
URL: http://sockergrynet.se/
Postat av: Annelie Maddock

Wow, helt fantastiska LO's!

2007-09-09 @ 11:50:28
URL: http://annelie.blogg.se/scrapping/
Postat av: Anna

gosh så mycket snyggt du har lagt upp! Gillar den med L när han är med dig på jobbet.
Höstkramen Anna

2007-09-09 @ 12:25:11
URL: http://annastenman.blogg.se
Postat av: Sandra (Sasha)

Jättefina! den med hjärtat blev min favorit!

2007-09-09 @ 13:12:17
URL: http://www.familjenlundell.se/sandra
Postat av: ethel

Så mycket fint - härlig inspiration för en trött mamma... =) Alla var verkligen superfina, men min absoluta favorit var "Balans" - kan inte riktigt säga varför, men den har nått extra!

2007-09-09 @ 19:53:45
URL: http://ethelb.blogg.se
Postat av: Emma/EmmLa

Hej! Dina senaste alster är helt underbara, gillar färgkombinationerna så mkt!! Du är en riktig inspiratör du! :)

2007-09-10 @ 01:36:12
URL: http://emmlisen.bogspot.com
Postat av: Marie

Otroligt snygga layouter! Som jag har skrivit förut, på scrappiz, så är Balans-layouten helt underbart läcker. Stor liftvarning! :)

2007-09-10 @ 17:28:27
URL: http://www.mariesgalleri.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback