Knaprar halstabletter...

...många, många halstabletter. Usch vad jag avskyr att ha ont i halsen!!! Jag ska verkligen försöka att ta det väldigt lugnt i helgen.

Här är ett par layouter som jag gjort till
SWE Scrapbook.

Först om namnen i min familj.
image519
Det svarta längst upp till vänster är knappar, det blev lite dålig kontrast i scanningen.

Den andra layouten är gjord till en utmaning där man skulle använda spets och jag valde att färga in min spets med akrylfärg. Layouten handlar om Alva som aldrig vill behålla mössor eller strumpor på... :)
image520

Trevlig helg på er allihopa och jag hoppas alla ni lyllosar som får besöka mässan får det toppenbra!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jättefina layouter. Framför allt gillar jag den på Alva, känner igen det där med att klä av sig mössor och strumpor.
Krya på dig!
Höstkramen Anna

Postat av: Marie

dina sidor är sååå fina!

2007-09-15 @ 19:26:26
URL: http://www.mariesgalleri.blogspot.com
Postat av: Sandra (Sasha)

Jättefin!

2007-09-16 @ 20:43:41
URL: http://www.familjenlundell.se/sandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback