Nej...

Dagen kom med två trista nyheter - att det inte blidde något gäst-DT uppdrag hos Kortmakaren var den ena. Men STORT grattis till alla tjejer som fick chansen! Jag är lite besviken nu, precis som jag visste att jag skulle bli, men jag vet ju också att det går över rätt snart.

Den andra mindre bra grejen var att Alva lyckades sparka av sig sin ena sko när hon och Linus åkte i cykelkärran bakom Johan tidigare idag. Den trillade ur och försvann. Vi har letat längs hela cykelvägen utan att hitta den, så nu har hon bara en sko. De var alldeles nya och fina... :(

Men snart ska jag åka på pysselträff och scrappa i ett par timmar. Det ger förhoppningsvis en massa glad energi! :)

Ha en bra måndagskväll, allihopa!

Kommentarer
Postat av: Marie

I bland så är vissa dagar botten... men jag är av den tron att allt har en mening, även om det kan vara svårt att se. Så trist att nya fina skon är borta!! Jag hoppas dock att du får vakna upp till en solig och bättre dag imorgon.
STor KRAM

Postat av: Anna

Vad trist att du inte fick platsen.
Skon ligger inte kvar i vagnen på något omöjligt ställe?
Höstkramen Anna

2007-09-25 @ 22:34:25
URL: http://annastenman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback