Nyheter från the Nook...


Mitt kit blev lite fördröjt, men oj vad det var värt sin väntan. Det var ju nämligen fullproppat med underbara papper från Pink Paislee och jag är numera lycklig ägare till min allra första Dabber också. "Tyvärr" var den ju väldigt lätt och smidig att använda, så jag känner mig allt sugen på fler... ;-)

Jag har gjort ett litet minialbum av plastfickor för cd-skivor, där jag använt aprilkitet och min Bind-It-All. Om ni vill ha närmare beskrivningar får ni kika in på
the Nook.

image828

image829

image830

----------------------------------------------------------------------------

I've made this minialbum out of plastic cd sleeves, using the gorgeous April kit from the Nook. You can find details about how I created this on the message board at the Nook.  I love these Pink Paislee papers!

Kommentarer
Postat av: JENN

Galet snyggt!
Förstår att det var värt att vänta på grejerna. Ser ut att vara en massa skoj i det paketet ;)

Postat av: jezzza

gulligt mini album... gillar det ..

2008-04-25 @ 10:38:44
URL: http://www.jezzzaskreativasida.blogspot.com
Postat av: Annika

Jätesnyggt! Du är såååå bra på minialbum och altrade saker! Ha en trevlig helg!
Annika

2008-04-25 @ 12:25:38
URL: http://annika5064.blogg.se/
Postat av: Emso

Snyggt! Vad fiffigt att använda gamla cd-skivsplastfickor!!

2008-04-25 @ 15:41:30
URL: http://pysslare.blogspot.com
Postat av: Erica

Jättefint! Bra ide med Cd plastfickor.

2008-04-25 @ 23:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback