The Nook...!!!!


Jag har gjort ett par layouter med aprilkitet som jag inte har visat här ännu. Till den första använde jag en del av det medföljade die cut-arket som mask (med baksidan uppåt så jag inte förstörde något) när jag målade med akrylfärg. Sen tog jag symaskinen och sydde lite sömmar i färgen. När den torkat såklart. ;-)

Layouten handlar om att månaden Maj alltid kommer att vara väldigt speciell för mig och är gjord till en BoM-utmaning på
the Nook. Ni får kika in där om ni vill läsa mer om utmaningen!

image831


Nästa layout är lite kasst scannad... men ni får stå ut. Den handlar om Linus och den snygga stilen han ser till att ha på de flesta foton jag tar numera... =)

image832

Har du gått runt och funderat på om ett kit från the Nook skulle vara något för dig? Då kan jag avslöja att nästa månads kit ser väldans spännande ut!!! Vackert, romantiskt och lite "hårt" på samma gång!

image833


Idag har vi varit ute i trädgården nästan hela dagen! Så häääärligt! Vi har dragit upp maskrosor och kirskål för glatta livet... Det känns förstås som "mission impossible" men det spelar egentligen ingen roll. Det var skönt att vara ute och greja och det är huvudsaken. Jag är rätt sugen på att åka och köpa lite grejor att plantera imorgon. Vill både ha lite frön som så småningom ska hamna i trädgårdslandet - vi gör nog inte enorma förändringar från förra året utan kör på ungefär i samma lilla skala som då - och något blommande och fint. Men egentligen har jag nog ingen aning om vad jag är ute efter och jag vet inte riktigt hur jag ska ta reda på det heller....

Någon som har något bra förslag på "vad varje människa bör ha i sin trädgård"??? =)

Kommentarer
Postat av: Erica

Solrosor kan vara lätta att odla. Kul för barnen då de växer fort!Finns ju både röda och gula.Jättefina layouter som vanligt:)

2008-04-27 @ 10:19:41
Postat av: Emmap

Tomater bör varje människa ha i sin trädgård :)

Postat av: Jeanette

Är här inne och kikar igen. Gör det med jämna mellanrum så jag tänkte bara säga hej! Lite tråkigt men syrener och bärbuskar skulle jag inte kunna vara utan i trädgården. Inte rosor heller för den delen. Ha en bra vecka.

2008-04-28 @ 21:25:29
URL: http://mariejeanette.blogg.se
Postat av: JENNY

WOw, den där "maj"-layouten var ju genial! Supersnygg!

2008-04-29 @ 00:04:02
URL: http://jakobsmamma.blogg.se
Postat av: ÅsaF

Superfina layouter Anna!!

2008-04-29 @ 17:25:14
URL: http://asaf.blogg.se
Postat av: DrAnnika

Jättefina layouter!!

Vad gäller trädgården - HORTENSIOR!!! *underbara*

Deras bamsiga klasar av blommor är underbara!

2008-05-04 @ 13:57:16
URL: http://drannika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback