Pussla...


Först - jag fick en fråga om hur många foton jag tar under en utflykt som den till Kolmården. Det varierar... men jag fotar rätt flitigt och i onsdags tog jag ca 140 bilder. Jag undrar hur länge min kamera kommer att hålla.... =)

Alva gillar verkligen att pussla just nu och då var det ju perfekt med ett pussel i present tidigare i sommar. Det är lite bedrövligt att det verkligen känns som höst nu och att sitta ute på en filt och pussla känns alldeles för avlägset!

Jag utgick från skiss nr 96 hos
Pencil Lines när jag gjorde den här. Skissen är gjord av Hebe Ambler. Enkel, enkel blev layouten.



Strecken (det syns ju knappt att det är streck) under, ovan och vid sidan av alltihop är rub ons och ovanpå sitter här och där gröna blingstenar.

--------------------------------------------------------------------------------------------------
First of all - I got a question about how many photos I take during a day trip like the one we made to the Zoo this Wednesday. It's really different from time to time, but most often I take a whole lot of photos and during this particular trip I took around 140. I wonder how long my poor camera will survive... =)

I made this layout after sketch #96 at Pencil Lines, by Hebe Ambler. I can't believe it feels like autumn all ready and sitting outside playing with a puzzle feels like something very far away! Alva loves puzzles and this day she got a new one for present.

Kommentarer
Postat av: elin

åå så jag gillar den här lon massor, så enkel men ändå massor att kika på. // Elin

Postat av: myamia

supersnygg och läcker!

2008-08-09 @ 23:49:49
URL: http://myamias.blogspot.com
Postat av: Monnah

Mumsig layout!

2008-08-10 @ 16:14:28
URL: http://monnahs.blogspot.com
Postat av: Linda

Jag tar också många bilder när jag är på såna resor.Skönt att veta att man inte är ensam;)Kamerorna verkar vara ganska tåliga med att ta många foton i alla fall, det blir ju några tusen rätt snart;) Jättefin layout!

2008-08-10 @ 20:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback