Maja Design från Hobbyhuset...


Jag fick äran att scrappa med härliga svenska papper från Maja Design när Hobbyhuset sponsrade
Scrappizbloggen. Jättehärliga papper och det är ju superduperkul att inte alla produkter måste komma från andra sidan den stora pölen.










Annars är läget på sjukfronten det att halsen är liiiite, liiiite bättre idag. Istället har näsan börjat rinna som bara den, men det har jag lite lättare att stå ut med. Och halsen är ju inte bra, det kan jag inte påstå... men det känns i alla fall inte konstant som om jag käkat en halv burk finmalen svartpeppar och det är ju helt klart värt att glädjas över. =) Alla måsten på jobbet inför jul är näääästan avklarade, så jag hoppas innerligt att jag faktiskt ska kunna gå hem lite tidigare imorgon så att jag hinner trängas med alla andra och köpa ett par julklappar på vägen hem...

Tusen tack för era kramar, de värmer! :)

Kommentarer
Postat av: Ulf

"Vacker" gillar jag skarpt.



Den pyttelilla bokhyllan också, men eftersom det är svårt för mig att läsa texten i ramen så...



Spettbilden var också läcker, men efter att ha ätit hemlagat sidfläsk som kokats i vin och kryddor och därefter grilats insmorda i honung och andra kryddor så...



Och jag hittar ständigt nya böcker att läsa i min bokhylla. Några är nog dina.



"Vacker" är underbart snygg.

Ulf



2008-12-18 @ 21:48:51
Postat av: Diana

Härliga layouter! Det blir så snygg när du sprayar :) Ska köpa en flaska och prova på.



Krya på dig!

Postat av: Ulrikaulrika

Vilka fina layouter! Skönt att höra att halsen är lite bättre i alla fall. Hoppas du mår ännu bättre idag!

2008-12-19 @ 10:06:24
URL: http://www.ulrikaulrika.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback