Pust...


Det är visst sista veckan innan jul! Jag har haft det väldigt stressigt på jobbet här på slutet och är inte riktigt van vid det. Ska försöka hålla ut de här sista 4 dagarna och förhoppningsvis ro mina sista "måsten" inför julen i land... pust... Det svider oroväckande konstigt i halsen. Jag har nog aldrig haft ont i halsen på det här sättet förut - det känns mest som om jag ätit väldigt mycket peppar eller så. Mycket skumt. Men det spelar ingen roll, för jag har faktiskt inte tid att vara sjuk nu.



Kommentarer
Postat av: malvina

Hej. Vilka fina paket du gjort. Det är så kul att slå in i riktigt snygga paket. Har inte börjat änn. Försök att inte stressa upp dig för jul och hoppas du håller dig frisk.

Postat av: Ellinor

Det är inte så att du kan ha halsbränna när du sover - då kan det ju svida och bränna i halsen under dagen...?

2008-12-16 @ 11:47:13
URL: http://myransmemoarer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback