Använd "gammalt material"


Jag gjorde en layout igår, till en utmaning på
the Nook som gick ut på att man skulle använda gammalt material. Jag har ju *host host* handlat en del scrapsaker sedan jag började scrappa 2003 och jag är rätt dålig på att göra mig av med saker (alltså genom att sälja dem eller så) när jag inte lyckas använda dem. Jag tänker ju att jag ska använda det mesta, förr eller senare dyker det perfekta tillfället upp... =)

Här rotade jag fram ett gammalt Basic grey papper, gamla MM tags, MM rub ons och loopy brads från Karen Foster. Layouten handlar om det värsta med pendlandet - all väntan. Det är sååå trist att stå och hänga på tågstationen, eller i tunnelbanan...

image761

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
I made this for a challenge at the Nook, to use some old stuff from my stash.... =) Great challenge - because I have so many old things that I still love. Here I used an old BG - Vagabond. I also used an old MM tags, MM rubons and loopy brads from Karen Foster.

The photos are from my train station and from the subway and it's about the worst part with travelling to and from work - the waiting.

Kommentarer
Postat av: SannaF

Super snygg layout!!!
Jodu man samlar på sig en hel del!!!

Postat av: Lisbet

Hej!

Om du har varit in på min sida så kanske du har sett att du försvunnit ur mitt länkarkiv. Jag har rensat ur och skapat en ren länksida för papper- och kortmakare så att jag hittar alla de bloggar jag vill besöka.
Nu ligger din länk på en särskild ?min bloggrunda sida? vilket du ser om du tittar in hos mig.
Jag tar mig en stund att surfa runt och samla lite inspiration samtidigt som jag säger detta. Vill inte att du ska tro att jag tagit bort din länk.

Härligt bakgrundspapper

Ha en skön måndag.

2008-02-25 @ 14:10:00
URL: http://digiscrapp.blogspot.com
Postat av: Marie

åh så roligt att se, just det pappret var ett av mina favotiter då jag började scrappa, (2005).

2008-02-25 @ 19:05:42
URL: http://www.mariesgalleri.blogspot.com
Postat av: Hedvig/hedda_94

Åh, vilken underbar layout, liksom allt annat du gör.

2008-02-26 @ 17:25:49
URL: http://hedda.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback